بزرگ شدن پستانها و سینه با ورزش

0

بزرگ شدن پستانها و سینه با ورزش

همه ی خانم ها دوست دارند سینه هایی زیبا و خوش ترکیب داشته باشند و معمولا میخواهند با ورزشهای بزرگ کننده سینه این کار را انجام دهند تا هزینه نکنند! پستانها یک بافت اسفنجی دارند که اگر بتوانید این بافت را بکشید و تحت مکش قرار دهید (بافت سینه را باز کنید) تا جریان خون راحت تری داشته باشید، سینه های شما رشد بهتری خواهد کرد و این از بهترین راههای افزایش سایز سینه و بزرگ کردن سینه ها میباشد.

پستانها (سینه ها) معمولا نقش بسیار زیادی در ظاهر و تیپ یک بانو دارد بطوری که اگر سینه های خوش فرمی نداشته باشید حتی گران قیمت ترین لباسها هم روی تن شما زیبا نخواهند بود. بنابراین از همین امروز با جدیت تمام ورزشهای سینه را انجام دهید و برای نتیجه بهتر از کرمها و ژل های افزایش سایز سینه استفاده کنید تا همیشه اندامی زیبا و ظاهری دلنشین داشته باشید.

خانم ها، خوب است بدانید که سینه های شما از چربی و بافت های چربی دار تشکیل شده است،شکل ویژه پستان ها و جایگاه مخصوصشان از طریق رباط های خاصی که بافت پستان ها را در بر گرفته و آن ها را حفاظت می کنند تعیین می شود. این رشته ها که به «رباط های کوپر» معروفند در دوره حاملگی و نیز کهولت شل و یا کشیده می شوند و موجبات آویزان شدن آن ها را فراهم می آورند.

هورمون های جنسی در رشد و تکامل پستان ها در دوره بلوغ و تولید شیر از اهمیت بسزایی برخوردارند. استروژن در رشد و نمو غدد و مجاری پستان نقش داشته و پروژسترون محرک اصلی تغییر و تکامل سلول های سازنده شیر می باشد. از این رو سایز آن ها بستگی به میزان چربی دارد که در آن ذخیره می کنید که آن هم به نوبه خود بستگی به ژنتیک، وزن، سلامتی و سن شما دارد. ماهیچه هایی که در زیر سینه ها قرار گرفته اند، ماهیچه های سینه ای نامیده می شوند که برجستگی سینه ی شما از آن هااست.

بافت سینه

برای بزرگ کردن سینه چند حرکت ورزشی برای شما آماده کرده ایم که می توانید آن ها را در خانه هم انجام دهید که هیچ خرجی هم برایتان نخواهد داشت و طی ۶ تا ۸ هفته سینه هایتان را به شکل دلخواه درخواهد آورد. این تمرینات را می توانید در ۱ تا ۳ ستِ ۸ تا ۱۵ تکرار، ۲ یا ۳ بار در هفته انجام دهید.

نکته: هنگام انجام ورزش های مخصوص بزرگ کردن سینه نیز باید مثل سایر ورزش ها لباس ورزشی پوشید و حرکات را روی یک سطح صاف و راحت انجام داد. این حرکات اگر بدون توجه انجام شوند ممکن است باعث فشار و درد عضلات شود، پس اگر مشکل جسمانی دارید، حتماً قبل از شروع با پزشک خود مشورت کنید. دقت کنید که حین انجام تمرینات به خود فشار نیاورید و اگر احساس ناراحتی کردید، حرکت را متوقف کنید.

نکته: توصیه ما به شما این است که در کنار تمرینات ارائه شده،تمرینات ویژه تقویت عضلات بالا تنه را نیز انجام دهید، خصوصا” عضلات پشت و کمر بند شانه ای، همچنین باید توجه داشته باشید چنانچه عضلات شکم توانائی داشته باشید، به نحوی کم شکم صاف و یک دست باشد، باعث می شود با انجام این تمرینات سینه های شما بیشتر نمایان شود.

یکی از متداول ترین این ورزش ها، حرکت “پوش آپ” می باشد که در اینجا روش صحیح انجام آن را برای شما توضیح می دهیم.حرکت پوش آپ روی تقویت عضلات سینه ای بسیار موٍثر است.

۱- پوش آپ اصلاح شده

ورزش سینه, پوش آپ سینه

الف) روی شکم بخوابید، زانوهایتان را خم کنید، به طوری که قوزک های پا ضربدری روی هم قرار گیرند. آرنج ها را خم کنید و کف دست ها را (در اطراف بدن و مقابل شانه ها) روی زمین قرار دهید. دست ها را صاف کرده و بدن را بلند کنید، به طوری که روی زانوها و کف دست ها تکیه داشته باشید، چانه را کمی به سمت سینه ها متمایل کنید تا پیشانی روبه روی زمین قرار گیرد، شکم را سفت کنید.

ب) آرنج ها را خم کرده و کل بدن را یکباره پایین بیاورید. آنقدر پایین نیاورید که سینه ها به زمین برخورد کند، تا جایی بدنتان را پایین بیاورید که بازوها به موازات زمین قرار گیرند. دوباره خود را بالا بکشید، آرنج ها را قفل نکنید، باید این حرکت را ۱۰ مرتبه انجام دهید، و هرچه جلوتر می رویت تعداد این دفعات را بیشتر کنید.

۲- پوش آپ توپ بر روی زانو

ورزش سینه, پوش آپ توپی

الف) در مقابل یک توپ زانو بزنید و در حالی که پشتتان را صاف و قائم نگه داشته اید دست های خود را بر روی توپ قرار دهید.
ب) با انجام بازدم به آرامی بر روی توپ سینه بزنید و پوش آپ کنید و سپس با انجام دم به آرامی به حالت اول باز گردید.این تمرین را ۲۵ – ۲۰ بار تکرار کنید.

۳-پوش آپ دیوار

ورزش سینه, پوش آپ دیوار

در مقابل دیوار با فاصله ی یک متر بایستید و دست ها را به دیوار تکیه دهید و با کمک دست به دیوار نزدیک شده سپس دور شوید.

۴ – پِرِس وزنه

ورزش سینه, پرس وزنه

الف) به پشت روی زمین بخوابید و پاها را صاف قرار دهید و در هر دست یک وزنه نگاه دارید (به جای وزنه می توانید از چیزهایی هم وزن آن هم استفاده کنید). وزنه ها را بالا ببرید به صورتی که دست ها کاملاً بالای شانه هایتان قرار گیرند و کف دست ها پشت به شما باشد. شکم را داخل بکشانید. چانه را هم به سمت سینه ها متمایل کنید.

ب) وزنه ها را پایین آورده و کمی در اطراف قرار دهید تا جایی که آرنج ها کمی زمین را لمس کند. وزنه ها را دوباره بالا برده و مراقب باشید که آرنج ها در این حالت قفل نشود. شانه ها نیز نباید به هیچ وجه از روی زمین بلند شود. این حرکت را روی میز پرس سینه انجام دهید نتیجه بهتری خواهد داشت.

۵- پرواز دست ها به پایین

ورزش سینه,پرواز دست

الف) روی زمین بخوابید به صورتی که سر، گردن و پشتتان روی چندین بالش بزرگ قرار گیرند. در هر دست یک وزنه قرار داده و وزنه ها را مستقیماً بالای سینه ببرید، به صورتی که کف دست ها روبه روی هم قرار گیرند. باز هم چانه به سمت سینه ها متمایل باشد به صورتی که گردن با سایر ستون فقرات در یک راستا قرار گیرد. پشتتان هم نه خمیده شود و نه خیلی صاف باشد.
ب) دست ها را از هم باز کنید به صورتی که آرنج ها روی زمین قرار گیرند، وزنه ها را نیز آنقدر پایین بیاورید که آرنج ها به زمین برخورد کند، دوباره وزنه ها را بالا ببرید و حرکت را از نو آغاز کنید.

بهترین و راحت ترین راه جهت افزایش سایز سینه ، استفاده از دستگاه وکیوم سینه میباشد.

 

دستگاه وکیوم سینه چیست ؟
یک دستگاه علمی و تاثیرگذار با کارآیی ۱۰۰% تضمینی میباشد. این دستگاه شامل ۲ کاپ (کاسه ای شکل) با سایزهای کوچک و بزرگ است. و یک پمپ دستی که به کاپ ها وصل شده و وقتی پمپ کنید ، هوای درون کاپ خارج شده و سینه را به درون کاپ مکش میکند. با مکش سینه ها ، جریان خون در بافت سینه ها جریان پیدا کرده و هورمون های استروژن و پروژسترون بیشتری به سینه ها خواهد رسید. همچنین به دلیل تحریک و فاصله بین سلولهای بافت سینه ، عمل تکثیر سلولی و رشد بافت اتفاق خواهد افتاد.

مدت زمان استفاده روزانه چقدر است ؟
استفاده از این دستگاه بسیار ساده و آسان میباشد. روزانه تنها نیاز به ۲۰ دقیقه وقت آزاد دارد. (هر سینه ۱۰ دقیقه)
اگر دستگاه را با کرم سینه مخصوص دریافت کردید ، کرم را بر موضع بزنید و ۵ دقیقه سینه ها را بصورت چرخشی ماساژ دهید.

دستگاه وکیوم سینه چقدر تاثیر دارد ؟
اکثر خانمها مشتاقانه از دستگاه وکیوم سینه استفاده میکنند و نتایج زیر را بدست می آورند :
هفته اول : مشاهده نتایج اولیه (تغییر در حالت بافت سینه)
هفته دوم تا هفته چهارم (ماه اول) : افزایش یک سایز در سینه (مثلا از سایز ۶۵ به سایز ۷۰ میرسد)
هفته پنجم تا هفته هشتم (ماه دوم) : افزایش سایز سینه ( از سایز ۷۰ به سایز ۷۵)
هفته نهم تا دوازدهم (ماه سوم) : افزایش سایز سینه از ۷۵ به سایز ۸۰
*: دوره درمان کامل ، و رسیدن به نتایج دلخواه شما ، حدود ۳ ماه طول خواهد کشید.

آیا دستگاه وکیوم سینه تضمینی است ؟
در بین تمامی محصولات موجود در دنیا ، تنها راه قطعی و تضمینی بزرگ کننده و سفت کننده سینه ، استفاده از دستگاه وکیوم سینه میباشد.اکثر خانمهایی که از این محصول استفاده کرده اند، رضایت خود را اعلام کرده و این محصول را به دیگر خانمها توصیه میکنند.
*: استفاده از این دستگاه در وقت و هزینه شما صرفه جویی خواهد کرد و شما یکبار برای همیشه به سینه هایی با سایز خوب و خوش فرم دست پیدا خواهید کرد.

روش خرید این محصول :

تکمیل فرم سفارش —> انتظار برای تماس ما —> واریز وجه —> اطلاع دادن به ما —> تحویل ۲ روزه و رایگان

در حال حاظر تنها یک روش برای خرید دستگاه وکیوم زنانه موجود میباشد. ابتدا فرم زیر را تکمیل کنید. در کمتر از ۲۴ ساعت کاری با شما تماس خواهیم گرفت. پس از آن وجه را واریز نموده و محصول ۲ روزه و رایگان به دستتان خواهد رسید.

مزایای این روش : سرعت در ارسال – اطمینان در خرید – رضایت از کالا و سرعت ارسال

(در صورت تمایل به سفارش از طریق دکمه زیر ، کمتر از ۱۲ ساعت با شما تماس می گیریم)

جهت خرید تماس بگیرید,بزرگ کردن سینه,بزرگ کننده سینه

بزرگ کردن سینه , راه های بزرگ شدن سینه , روش بزرگ کردن سینه , روش های بزرگ کردن سینه , روشهای بزرگ شدن پستانها , بزرگ شدن سینه , راههای بزرگ شدن پستانها , راه های بزرگ کردن سینه , روش بزرگ کردن سینه , دستگاه وکیوم سینه , وکیوم سینه , دستگاه وکیوم زنانه , دستگاه بزرگ کننده سینه , بادکش سینه , دستگاه وکیوم سینه , دستگاه بزرگ کننده سینه , وکیوم سینه , وکیوم سینه ها , بادکش سینه , وکیوم سینه , خرید دستگاه وکیوم سینه , بزرگ کردن سینه , بزرگ کردن سینه , سینه بزرگ

نظر خود را بیان کنید